Просування сайтів
Завдяки гнучкому підходу до кожного клієнта, обліку потреб і завдань конкретного виду бізнесу, ми виробили власну систему роботи. Ми в Bistro пропонуємо великий вибір різних варіантів співпраці. Всі сценарії, за якими може здійснюватися просування і розкрутка інтернет-ресурсу перерахувати неможливо, оскільки в кожному окремому випадку практикується особливий, індивідуальний підхід. Саме тому ми не публікуємо безліч малодоступних для розуміння тарифних планів і програм співробітництва. Нижче ми наводимо ті варіанти, суть яких буде зрозуміла навіть не фахівцеві в даній сфері. Знайшли підходящий варіант? Ми чекаємо вашого телефону або електронною поштою для обговорення деталей співпраці.
«Позиції» — розкрутка інтернет-ресурсу в пошукових системах по конкретних пошуковим запитам. В результаті проведених робіт, ваш сайт буде розташовуватися на бажаних позиціях у видачі пошукової системи і увійде в ТОП-10, ТОП — 5 або ТОП-3. Такий метод просування допускає розкрутку за певними регіонами в пошукових системах Google і Yandex. Одночасно можливо просування в одній або декількох пошукових системах, в декількох регіональних ведучих, в залежності від побажань замовника. Такий варіант співпраці підходить професіоналам, котрі усвідомлюють важливість просування інтернет-сайту — найважливішого сучасного інструменту для бізнесу. Всі необхідні подробиці та коментарі ви можете отримати за телефоном або, оформивши заявку на нашому сайті.
«Трафік» — просування сайту в пошукових системах, метою якого є збільшення трафіку — тобто, кількості цільових відвідувачів ресурсу. Основні орієнтири даного методу — залучення тільки цільових відвідувачів за якомога меншу вартість. Від попереднього методу цей відрізняється більш широким списком слів і словосполучень, за якими здійснюється просування. Такий підхід робить успішне ранжування набагато більш імовірним і ідеально підходить тим, хто розраховує на високу ефективність при необхідному мінімумі вкладених коштів.
«Трафік + Позиції» — приваблива «коктейль», що поєднує в собі особливості роботи за двома перерахованим вище методам. Оплата роботи здійснюється за двома напрямками — кошти стягуються за кожний перехід з видачі пошукових систем, крім тих запитів, які входять в позиції. Позиції в ТОПі пошукових систем оплачуються окремо. Іншими словами, якщо вам відомі принципово важливі пошукові запити і при цьому розраховуєте на збільшення трафіку, такий варіант співпраці для вас — найбільш підходящий. Найчастіше його використовують лідери галузі та представники великого онлайн-бізнесу.
«Кліки 2. 0» (NEW) — новинка.
Це актуальне і найбільш прогресивна пропозиція про співпрацю. Оплата за нього здійснюється безпосередньо за кліки та переходи на сайт з видачі пошукових систем тільки по певних запитах. При цьому перехід з позиції з ТОП 3 коштує більше, ніж перехід з ТОП 5. Чим нижче позиція сайту у видачі, тим дешевше вам обійдеться перехід на нього. Це максимально вигідний підхід, оскільки оплачується тільки реальний трафік. По суті такий метод аналогічний контекстній рекламі і порівняти з нею по ефективності, але вимагає набагато менших фінансових вкладень. Такий варіант співпраці оптимально підійде великий інтернет-проектам, інтернет-магазинам з широким асортиментом пропонованих товарів, орієнтованим в першу чергу на продаж якомога більшої кількості одиниць продукції.
«Дзвінки + Заявки» — варіант для максимально просунутих діячів в сфері Інтернет. Просування ресурсу, згідно з даним методом, здійснюється по ключових запитах і пошукових системах. При цьому проводиться ретельна робота над «сниппета», максимально докладна оптимізація коду і поліпшення usability — все це спрямовано на те, щоб сайт забезпечив якомога більшу кількість дзвінків і заявок від клієнтів. Таким чином, оплата здійснюється конкретно по кожному реальному клієнту, який звернувся до вашої компанії з метою співпраці. Це ідеальний варіант для тих, хто ставить ефективність будь-якого бізнес-ходу на чільне місце і прагне витягти з них максимальну вигоду.