Як правильно вибрати купальник
Ключем до пошуку купального костюма, який добре виглядає на вас, є знання того, який дизайн і колір гармонують з вашою формою тіла. Твої стегна ширше, ніж талія, або талія більше стегон? У тебе великий бюст? Не хвилюйтеся. Знайдіть свою форму тіла нижче, щоб дізнатися, як знайти свій ідеальний купальник.
•Перевернутий трикутник: плечі і / або бюст ширше стегон. Стратегія: опустити очі вниз від плечей. Дизайн: додайте обсяг нижньої частини тіла, щоб збалансувати або мінімізувати велику верхню частину. Ви можете зробити це, вибравши костюми з широкими ремінцями, візерунками чипринтами, які притягують погляди вниз, спідниці, бічні смуги або смужки «хлоп'ячого крою».
•Прямокутник: збалансована ширина стегон і плечей без певної талії. Стратегія: визначити талію, створюючи криві. Дизайн: деталі, такі як шви принцеси, драпірування і ремені, допомагають створювати вигини. Тому шукайте костюми з заниженою талією, швами принцеси, ремінцями для білизни, діагональними лініями іпринтами, а також ременями або поясом. Уникайте суцільних кольорів.
•Трикутник: стегна ширше плечей і / або грудей. Стратегія: підніміть очі вгору, подалі від стегон. Дизайн: Ви хочете знайти костюми, які облягають нижню частину тіла і привертають увагу до верхньої частини тіла. ключами єстрункі вирізи і деталізація бюста. Костюми для цієї форми також будуть мати передню блискавку, темніші або суцільні кольору знизу і талію в стилі ампір.
•Коло: талія більше бюста і стегон. Стратегія: створити ілюзію певної талії. Дизайн: шукайте костюми, які зменшують обсяг нижньої частини вашого тіла і створюють тонку лінію талії. Костюми з цікавими вирізами або бічній сорочкою можуть допомогти. Також шукайте костюми зі швами принцеси, панеллю керування животиком, високою спинкою, діагональнимипринтами і вертикальними кольоровими блоками.
І ось секрет для всіх форм тіла: якщо костюм змушує очі сприймати весь костюм одночасно, у вас є переможець, відповідно до пошуком плавання на веб-сайті Lands 'End. Наприклад, якщо в костюмі є квіти, очі будуть переходити від квітки до квітки, ніколи не фокусуючись на якій-небудь одній області.
Тепер давайте вирушимо в торговий центр!