Діагностика і ремонт підвіски
Час від часу підвіска автомобіля потребуєремонту. Якщо машину заносить на трасі або ж ця деталь видає шум, то вартозадуматися про діагностику і проведенні ремонтних робіт. Цю процедуруобов'язково потрібно періодично здійснювати, навіть якщо видимих проблемнемає. Підвіска часто страждає від бездоріжжя, поганої якості дорожньогопокриття, що нерідко зустрічається на просторах країни.
Важливо проводити діагностику підвісок в спеціалізованих майстернях, фахівціяких повинні мати навички в такій справі, і безпомилково визначати стан авто, необхідність проведення ремонту таку важливу деталь. Діагностику можнапровести, використовуючи акустичний спосіб або люфт-детектор.
Застосування акустичної діагностики
Проведення діагностики акустичної потрібно при підозрі наявності вертикальнихлюфтів, виявлення яких на люфт-детекторі не проводиться. Цей спосіб передбачаєвикористання пристрою, яке оснащено спеціальним блоком управління і датчиками.Датчики підключають до підвіски, вони фіксують шум при пересуванні транспорту.Тривалість дослідження становить від години до чотирьох.
Використання люфт-детектора
Люфт-детектор — це спеціальна платформа. З її допомогою активується рух авто, що нагадує те, яке воно відбувається на нерівній дорозі. Така технологія дозволяєвизначити проблеми машини, ступінь зносу люфтів.
Багато автомобілістів впевнені в тому, що зможуть самостійно усунути всінеполадки. Однак не варто бути занадто самовпевненим, оскільки для здійсненняремонтних робіт потрібні не тільки знання і досвід, а й якісне сучаснеобладнання, а таким має далеко не кожен. Цей момент важливо брати до уваги. Немаючи досвіду в ремонті авто, ситуацію можна погіршити ще більше.
Після проведення діагностики власник авто отримує карту виявлених несправностейпідвіски з детальним описом рекомендацій щодо їх подальшого усунення.
Замовник сам вирішує, коли проводити ремонт підвіски в разі необхідностітакого:
прямо після діагностики, якщо є така можливість і потреба (наприклад, якщоситуація критична, що вимагає негайного ремонту, щоб виключити ймовірністьаварійної ситуації), а згодом, якщо справа можна відкласти на більш пізнійперіод.
ремонт підвіски
Який саме проводиться ремонт, залежить від:
виду підвісок (МакФерсона, задня / передня, залежна / незалежна, пневматична, важільна, свічкова, комбінована, торсіонна, активна і ін.), складових елементіввузлів конструкції; укладення проведеної діагностики, яка встановить стан інеобхідність проведення ремонтних робіт.
Найчастіше виконуються такі усунення несправності:
ремонт / заміна стійок амортизаторів — якщо після розгойдування машина і даліпродовжує самостійний рух; ремонт / заміна балок — якщо відрізняється на заднійосі розташування коліс і їх кут нахилу; заміна сайлент блоків балок — якщо приїзді по вибоїнах чути стукіт підвіски, відбувається вироблення гумової частини, утворюється люфт між балкою і важелем; заміна розваленого підшипника — якщогуде з боку коліс, перед кузова трясе.
Це не повний перелік проблем, до яких може привести несправність підвіски.Своєчасна діагностика і ремонт, якщо він потрібен, забезпечать безпечний рухавтомобіля. При цьому ви повинні розуміти, що важливо звертатися до фахівців, які мають великий досвід роботи в цій сфері.